Nieuwe leden

Dag ouders en hopelijk toekomstige leden!

Leuk dat jullie alvast surfen naar onze website! We willen jullie graag in volgende puntjes wat meer uitleg geven over onze startdag op zondag 19 september 2021.

Op zondag 19 september 2021 om 12u30 verwelkomen we alle nieuwe leden om kennis te komen maken met onze Scouts! Ze krijgen de mogelijkheid om eens samen met ons een activiteit mee te volgen. Samen te spelen, samen ravotten, misschien wel al een eerste sjorring maken? Speelkleren zijn op deze dag dus zeker aangeraden. De activiteit zal gedaan zijn om 16u45. Om praktische redenen vragen we om het naam van het lid en de leeftijd even door te mailen naar groepsleiding@scoutshamont. Maar dit laatste is geen verplichting, je bent nog steeds vrij om te komen op deze dag ook al heb je je niet ingeschreven.

Wie is er allemaal welkom? Alle kinderen vanaf het 1e leerjaar zijn bij ons welkom!

Kun je niet op deze dag maar zou je toch graag eens willen proberen? Dat kan! Het hele jaar door zelfs, iedereen mag steeds 3 keer proberen alvorens te beslissen om lid te worden van Scouts Hamont.

Beslist om lid te worden? Klik in de menubalk op "lid worden", dan kun je hier alle gegevens achterlaten. Daarlangs is er ook een mogelijkheid om je op de opening in te schrijven. Dit kan bij ons Secretariaat, zij zullen dan ook meer informatie geven over onze werking. De bedoeling is om dit te doen wanneer u, uw kind heeft afgezet om 12u30. Om 12u30 geen tijd maar toch nog wat vragen? Geen probleem! Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutshamont.be dan kijken we wat mogelijk is.

Meer info?

Mail gerust naar groepsleiding@scoutshamont.be of bel naar 0474/83 96 75.

Scoutspolleke,

Scouts en Gidsen Hamont