Nachtviering 2019

Op dinsdag 24 december vindt opnieuw de tweejaarlijkse nachtviering van Scouts & Gidsen Hamont plaats. Dit is een sfeervolle viering, waarbij er een fijn verhaal voor jong en oud wordt gebracht om samen met al onze scoutsvrienden de kerstnacht in te gaan. Hierbij spelen de leden een centrale rol:  Zij zorgen namelijk voor de acts (toneeltje, dans…) gedurende deze avond, waardoor het ongetwijfeld een  schitterende avond wordt.

Het thema van deze editie is "De verjaardag van Jezus". Zo zal het kersverhaal in een nieuw jasje gestoken worden. Aansluitend op de viering is er de mogelijkheid om gezellig samen te zijn met een hapje en een drankje, zoals een warme choco, zelfgebakken cake en zoveel meer.

De start van deze gezellige avond is voorzien om 22u00. De locatie van deze Nachtmis is gewijzigd ten opzichte van vorige edities.  De nieuwe locatie is in de bedrijfshal van Hegge (aan het spoort t.p. Klöcknerstraat, 3930 Hamont).